Beklimming rampestreken

5 augustus 2018 - Loen, Noorwegen

vandaag heerlijk ontbeten en daarna naar centrum van andalssnes gereden waar we het kerkje in een trein voupe gezien hebben was een apart gezicht en wel leuk om dit mee te maken daarna naar de info geweest en we wilden een beklimming doen het meisje achter de balie zei je kunt de rampestreken doen wel wat sreil maar je doet er een uur over nou dat had ze dus helemaal  niet goed gezegd of wij hadden dit niet goed verstaan dus wij zijn aan de beklimming begonnen eerst was het een ijzeren plaat maar daarna werd het steeds moeilijker op n gegeven moment haakte git af want die vond het te stijl worden en als ze dan terug moest was dar te link dus gingen we met drieen verder en na even wat steile stukken te hebben gedaan vind ben het ook genoeg en gaat richting beneden naar git terug dus wij lopensamen door en het werd echt stijl en smal ik zei op n gegeven moment nou hier gaat t niet meer en soof ging verderna 1 minutt belde ze me op en zei kom maar want je bent er bijna zou zonde zijn als je dit nirt zag het was 537 meter hoog

En idd het uitzicht was prachtig geen spijt ervan na even daar wat fotos  ( zie fotos)

Gemaakt te hebben daalden wij ook weer af maar dit was moeilijker als naar boven maar we kwamen heelhuids beneden

Daarna bij de thai gegeten en toen weer naar ons huisje was weer n prachtige dag