Voss

9 augustus 2018 - Loen, Noorwegen

vanmirgen weg gereden uit vensterland resirt richtin voss en zijn daarbij door de langste tunnel van de wereld gereden 24;5 km lang en nog meer verschillende tunnels gehad op de weg naar vos daar aan gekomen ingecheckt en dan door gereden naar bjorjdalsgelet een practige diepe kloof waar je tussen door kon lopen wat een prachtig gezicht je werd gewoon nat het drupte overal door geweldig mooi vanuit daar door gereden naar skjersfossen waterval vanaf boven al een prachtig gezicht maar je kon ook naar beneden klauteren en dat hebben we gedaab soof was met de auto naar beneden gereden en wij met ons drieen naar beneden gegaan git met haar hoogte vrees deed het goed en we kwamen heelhuids beneden en daar was het zeker de moeite waaed zo dicht waren we nog niet geweest bij een waterval het water kletste alle kanten op zelfs een regenboog kwam er te voorschijn dit is zeker een aanrader daarna terug gereden naar vos waar we heerlijk hebben gegeten en naderhand terug naar t hotel want we waren er besr weer goed moe van